moeten er nog courgettes zijn?

augustus 6, 2010 § 1 reactie

Laat je vooral niet misleiden, ik heb geen courgettes van 1m. Het is een mini-komkommer 😉

Op twitter en facebook zei ik het ook al. Ik heb (witte) courgettes in de moestuin. 2 (!) planten, en dat is merkelijk te veel. 🙂 Volgend jaar houd ik het bij ééntje. Maar nu moet er natuurlijk iets gebeuren met al die courgettes. Dus heb ik even het internet afgeschuimd en maakte ik alvast deze 2 recepten. Wie nog lekkere receptjes kent mag deze natuurlijk altijd delen. Tot de courgettes uit onze oren groeien. 😉

  • courgettesoep (altijd handig om in te vriezen!)
  • gevulde courgette met gehakt & parmezaanse kaas (was héérlijk!)

P.S.: Het is niet nodig om de courgettes voor te koken. Die van mij pasten trouwens in geen enkele kookpot. 😉

§ Een Reactie op moeten er nog courgettes zijn?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu moeten er nog courgettes zijn? voor the life of...

Meta

