dagboek

augustus 6, 2010 § 7 reacties

Een geschreven dagboek, ik hield het steeds hoogstens 3 dagen uit. Daarna vloog ie in het schuif. Voor lang. Daarnet kocht ik mezelf toch nog eens een dagboek. Een volledig ander dan gewoonlijk. Wreck this Journal.

Je mag er mee gooien, ‘m onder de douche nemen of ‘m volplakken met kleine dingetjes die je op straat hebt gevonden: het boek “Wreck this Journal” staat vol met de meest uiteenlopende, prikkelende opdrachten.

De ‘instructies’ zagen er danig geweldig uit dat ik het boek niet kon laten liggen. Maar of ik er nu ook daadwerkelijk mee ga gooien, meenemen onder de douche, … dat is nog een andere vraag. Het begint al vroeg in het ‘boek’. Breek de rug van het boek. QUé? Boeken zijn mijn heilig-dom! Ik zal het proberen en ik hou jullie op de hoogte, met foto’s & filmpjes. (hopelijk 😉 )

Nog een filmpje ter verduidelijking:

§ 7 Reacties op dagboek

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu dagboek voor the life of...

Meta

