daily mugshot

juli 9, 2010 § 1 reactie

Sommigen onder jullie kennen deze site/applicatie misschien al, ik vind het allesinds een zeer leuke. De titel zegt het zelf al wat, het is de bedoeling dat je elke dag een foto neemt van jezelf. Zij maken er dan een doorlopend filmpje van. Foefelen kan je niet, je kan slechts 1 foto per dag nemen.(Je kan zelfs een email reminder instellen.) Je kan wel “schieten” tot je denkt dat je ’n goede foto hebt en die dan opslaan, dan is het gedaan voor die dag. 🙂 En zoals elke zichzelf respecterende social media site kan je andere filmpjes natuurlijk  favorieten.

Ik weet wat gedaan als ik ’n baby heb! 😉

Mijn mugshow kan je trouwens hier bekijken, ik krijg hem langs geen kanten op m’n blog.. Jammer!

§ Een Reactie op daily mugshot

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu daily mugshot voor the life of...

Meta

