een brief aan mijnheer Haan

juni 23, 2010 § 1 reactie

Beste mijnheer Haan,

Het is nu al een tijdje dat je in je nieuwe hok woont. Het is ook duidelijk dat het je niet helemaal bevalt. Je vliegt (of moet ik zeggen springt, want je linker vlerk is eraf?!) graag op en daarna over het muurtje. Soms bij de buren, soms in mijn moestuin! Ik vind dat niet leuk. De buren hebben er nog geen last van, er woont momenteel niemand. Vroeger lieten we je samen met je harem wel eens over het erf lopen, maar nu mijn courgetten, komkommers & bonen beginnen te schieten, ben ik daar van afgestapt. Het spijt me, beste Haan, maar ik beloof U dat het maar tijdelijk is! Als we in ons huisje wonen zoeken we een oplossing. én we zoeken ASAP een mooie boom voor jou om in te springen, vliegen & slapen!

PS: Ik zou jullie graag mijn moestuintaferelen willen tonen én mijn mooie mijnheer Haan, maar mijn Mac werkt niet mee met mijn gsm. Straks eens een kabeltje gaan bemachtigen, dan is dat bluetooth gesukkel ook van de baan. 🙂

§ Een Reactie op een brief aan mijnheer Haan

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu een brief aan mijnheer Haan voor the life of...

Meta

