de grote lenteschoonmaak giveaway uitslag!

juni 17, 2010 § 5 reacties

Dus, woensdag was de laatste dag om deel te nemen, vandaag de winnaars! Gezien ik hier geen onschuldige kinderhand ter beschikking heb, heb ik mijn eigen onschuldige linkerhand in werking gesteld. 😉 De winnaars zijn…. *tromgeroffel* ….

Mirthe & Kathleen dus! Al een geluk dat Kathleen voor de 2 pakketjes mee deed en Mirthe enkel voor het 1e, anders zat ik nog met een probleem, ziet u. 🙂 Proficiat aan Mirthe, de winnares van pakketje 1 & aan Kathleen, de winnares van pakketje 2. Veel plezier ermee! Aan de anderen, volgende keer meer geluk!

P.S.: Sturen de winnaars mij een mailtje met naam en adres aub? Dan zorg ik dat jullie pakketjes op de post raken.

§ 5 Reacties op de grote lenteschoonmaak giveaway uitslag!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu de grote lenteschoonmaak giveaway uitslag! voor the life of...

Meta

