de moestuin, het is een feit

juni 14, 2010 § 4 reacties

Dit weekend is het me dan toch gelukt om de moestuin in orde te brengen. Een paar posts geleden vertelde ik u wat ik allemaal wou, sla & raketsla, radijsjes, sperziebonen en komkommers en eventueel nog aardappelen. Wat is er nu van gekomen? Ijsbergsla & notensla, geen radijzen, wel boontjes, MINI-komkommers, groene & gele courgettes en ook geen aardappelen, WEL 9 tomatenplanten! Die kreeg ik, dus ik vond dat zonde om niet te proberen. We zullen wel zien wat er van komt, ’t is namelijk een groente die moeilijk is om op te kweken. Verder kreeg ik ook nog een selder, ook moeilijk, maar ik heb die toch ook mooi in de grond gestopt. Ik ga nu voor mezelf een soortement van moestuindagboek bijhouden, zodat ik volgend jaar nog weet wat ik moeilijk vond en wat niet. En als de oogst in orde is, dan zal u het ook weten! ๐Ÿ˜‰

§ 4 Reacties op de moestuin, het is een feit

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu de moestuin, het is een feit voor the life of...

Meta

