de grote lenteschoonmaak giveaway

juni 11, 2010 § 8 reacties

Ok, het is bijna zomer, maar toch. Tijd om op te ruimen, het lijkt hier steeds een zwijnenstal. Het interesseert u nu natuurlijk geen moer dat ik aan het opruimen ben, maar tijdens de schoonmaak ben ik al één en ander tegengekomen waarvan ik denk: hmm, ik gebruik dat niet meer, misschien zou ik er iemand anders een pleziertje mee kunnen doen. Daarom deze give-away! Het gaat om 2 pakketjes die je kan winnen.

Pakketje 1:

  • Het boek “Start To Run met Evy Gruyaert”, ter waarde van 16,95 euro. Misschien hou jij het beter vol dan ik 😉 Naast stap-voor-stap oefeningen vind je hier ook 20 recepten.
  • Een robot notitieboekje dat ik een tijd geleden kocht op Etsy. Ik verga bijna in notitieboekjes!
  • Een rolletje “happy birthday”-tape.
  • En tot slot een button die ooit eens bij een kledingstuk hoorde.

Pakketje 2:

  • Het kookboek Kotkitchen, een boek dat ik eigenlijk nooit gebruik, ter waarde van 14,95 euro.
  • Een houten armband die steeds van mijn arm valt, te groot voor mij dus.
  • Een Beast Attack button.
  • En hier tot slot een herbruikbaar tasje van Mimi & Friends.

Wat moet je hiervoor doen? Niet veel. Vertel me waarom jij een pakketje zou willen winnen in de comments. Je mag me ook je voorkeur melden. Je kan meedoen tot volgende week woensdag, dan maak ik donderdag de 2 gelukkigen bekend. Succes & vertelle het voort!

§ 8 Reacties op de grote lenteschoonmaak giveaway

  • Liez schreef:

    Waarom wil ik pakketje 1 winnen?
    – Ik ga vaak lopen maar hou het niet vol, hoop dat mevrouw Gruyaert mij helpen kan met haar recepten :p
    – mijn broer is stekezot van robots en spaart daar zowat alles van, een robotnotitieboekje heeft ie nog niet 😮 en zo hou ik je giveaway-idee in stand ;o)
    – rolletje plakband: you know me and presents 😮 kan der niet “zomaar” iets van maken, moet x leuks aan hangen, bij deze zou die tape mij helpen ;o)
    – button: moet ik tohc niet uitleggen 😮 leve pins!

    krijg ik het nu? 😮

  • Mirthe schreef:

    Pakketje 1 interesseert me wel.
    Niet dat ik nog ooit van Start to Run ga doen (ik heb het misschien drie lessen volgehouden), maar mijn zus vroeg me overlaatst of ik die podcasts nog ergens had staan. Ik heb ze niet meer, en blijkbaar zijn ze ook niet meer te vinden op het internet. Aangezien dat boek van jou “stap-voor-stap oefeningen” bevat, zou ik het aan mijn zus willen geven. Misschien als cadeautje na de examens.

    En ik hou van notitieboekjes, dat ook. 😀

  • Lelie schreef:

    Haha, iedereen gaat voor pakje 1 precies. Misschien moet ik uitleggen waarom ik pakje 2 niet wil ;). Om de simpele reden dat ik dat boek al heb :). Maar voor pakje 1 wil ik gaan omdat ik nu aan het zwemmen ben (allee was en na de examens terug begin) om mijn rug terug sterker te maken zodat ik terug kan beginnen lopen zoals ik in mijn eerste jaar op kot ook heb gedaan tot bleek dat mijn rug daar niet voldoende sterk voor was (maar hopelijk binnenkort wel), Omdat ik decotape geweldig vind! Ik vind het een ideale manier om milieubewuste pakjes (lees ingepakt met krantenpapier) op de te vrolijken. Voor de pin, pin zijn zalig! Ik wil zo’n machine maar serieus! Die zijn echt te zalig! En dan het boekje, ik krabbel wel veel notitieboekjes vol, en ik steek er allemaal in verschillende tassen zodat ik er steeds eentje bij de hand heb, en als laatste vind ik dat ik het verdien omdat ik nog nooit iets gewonnen heb bij een give-away, maar ik denk dat ik daar niet alleen in sta :).

  • Kathleen schreef:

    Ik zal gewoon goede redenen geven voor beide pakketjes.

    Het eerste pakketje is voornamelijk interessant omwille van het Start to Run boekje. Als webdesigner breng ik het grootste deel van mijn dag zittend door en zoals je wel kan raden komt daar een buikje van en vetophopingen op plaatsen waar ik het liever niet zou hebben. Dat kan er afgelopen worden, dat besef ik, alleen heb ik nog dat extra duwtje in de rug nodig. Een kadootje in de eerste plaats (het pakketje) en dan ook de inhoud van het boek/podcasts zouden wel eens dat extra duwtje in de rug kunnen zijn. Ik ben ook een behoorlijk grote fan van schriftjes, boekjes en meer van dat gespuis waarin ik ideeën voor nieuwe projecten kan neerpennen. Het boekje dat ik momenteel gebruik is bijna vol, dus een nieuw schriftje met deksels leuke robotten er op, ja, dat zou hier goed van pas komen.

    Het tweede pakketje is interessant omwille van het kookboeken. Ik ben serieus aan het experimenteren in de keuken de laatste tijd. Een koekboek meer of minder, altijd handig. En ik denk dat dit boek wel eens van pas zou kunnen komen in mijn pogingen om Het Vriendje te laten koken. Hij kan een beetje koken, maar toch nog niet zo heel erg goed. Misschien zijn de recepten in dat boek wat eenvoudiger en lukt het hem dan om een heerlijke diner voor mij in elkaar te steken. Drie gangen. Een heerlijke dessert. Kaarslicht. Aaah… Ik mag luidop dromen, toch? 😉
    En dat zakje, man, dat zakje is te schattig voor woorden. Ik zie me er al boodschappen mee gaan doen.

  • Ines schreef:

    ik wil graag voor pakketje 2 gaan omdat ik hou van te koken, over een jaartje op kot wil gaan en dan natuurlijk deftig wil leren koken:D

    en die zak is zò erg schattig om mee te gaan boodschappen doen 😀
    en de armband is heel erg mooi 😉

  • Dorien schreef:

    Pakketje 2,
    omdat ik eigenlijk meer zou moeten koken op kot (ik hou van koken! Maar onze keuken is zo vuil *blegh*) en kookboeken zijn naast fotoboeken mijn favo soort boeken
    omdat ik hou van zulke tasjes *cuteness alert*
    omdat ik eigenlijk nét iets te weinig armbanden heb, en elke keer als ik een mooitje zie in de winkel, die niet koop omdat ik er nu toch geen aandoe (wat wil je, al m’n armbanden zijn 10 jaar oud ofzo..)
    omdat ik een button-freak in wording ben!

  • […] idee-vous is er de grote lenteschoonmaak give away met leuke pakketjes. Haast je want je kan meedoen tot […]

  • Fo schreef:

    Hoi :). Ik ga voor pakket 2!

    Waarom? ik kook graag op mijn kot en start to runnen heb ik opgeven dankzij blessures.
    Verder heb ik héél veel rommel die ik kwijt zou kunnen in dat leuke zakje. Ik heb ook hele dikke armen waar nooit armbanden afvallen (oké dat laatste is gelogen, ik vind de armband gewoon mooi).
    En nu: fingers crossed!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu de grote lenteschoonmaak giveaway voor the life of...

Meta

