niet leuk

juni 9, 2010 § 3 reacties

Gezien de meeste bloggers onder ons van lijstjes houden. Dit vond ik de laatste dagen NIET leuk!

  • Het feit dat ik een keelontsteking had en mijn lief een dag of 3 later met een virus zat.
  • Maandag zijn ze onze ramen komen opmeten, leuk. Ze zullen er voor het bouwverlof niet in zitten, ’t zal pas na 12 augustus zijn..
  • Mijn dilemma voor de naailes. Zal ik het nog een jaartje doen of niet? Volgend jaar komt de cursus webdesign erbij, dat wil zeggen dat het 2 dagen op rij avondschool is. Hmmm… De laatste tijd moest ik me meerdere malen naar de naailes slepen, gezien mijn vriendin er vroegtijdig mee gestopt is.
  • Het feit dat ik nog steeds geen job heb gevonden, na 5 maanden is het al ferm vervelend. Daarbovenop komt dan ook nog dat ik een pure ‘ontwerp-job’ ook niet zo hard meer zie zitten, in tegenstelling tot een jaar geleden..
  • Gezien de ramen pas na 12 augustus komen, kunnen we deze zomer niet naar boven verhuizen.
  • Isoleren in 29°C was ook niet zo leuk, hoewel dat voor een goed doel is.

Waar ik het meeste mee zit is mijn dilemma voor de naailes, grrr. Ik denk dat ik misschien een jaartje pas.

§ 3 Reacties op niet leuk

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu niet leuk voor the life of...

Meta

