i’m a sucker..

juni 4, 2010 § 2 reacties

Jep, i’m a sucker. Voor al wat trouwen, aanzoeken & baby’s aangaan. Tot ik een jaar of 22 was moest en zou ik geen kinderen hebben, NOOIT! Trouwen, dat wist ik nog niet. Maar met een fijne vent in m’n leven is dit veranderd. Kindjes? ZEKER! Trouwen? JA! En liefst allemaal zo origineel en plezant mogelijk, wel, het trouwen toch in elk geval. 🙂 M’n feedreader bevat stiekem veel trouw-blogs. Charmante foto’s, mooie jurken, toffe kledij voor de bruidegom, .. . Het doet me allemaal wat. Zo ook dit aanzoek.

Ik excuseer mij trouwens ook voor de radio-stilte van deze week. Dat heb je te danken aan mijn keel-ontsteking. 😉

§ 2 Reacties op i’m a sucker..

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu i’m a sucker.. voor the life of...

Meta

