web

mei 31, 2010 § Een reactie plaatsen

Reeds enige tijd droom ik ervan om mijn eigen blog/site te kunnen ontwikkelen en stylen. Pogingen om zelf wordpress designs in elkaar te steken, bleven bij pogingen. Met dromen alleen gaat het natuurlijk ook niet, daarom ben ik van plan om in september een avondcursus webdesign te starten. Ik kijk er al naar uit! Super hoogstandjes zal je in het begin natuurlijk niet moeten verwachten, maar ik hoop er toch wat van op te steken. Tot we zover zijn trakteer ik u even op een paar interessante designs.

1. Mercy 2. Z8 3. Ribbons of Red 4. Burciaga

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu web voor the life of...

Meta

