easy fashion en de rok, vervolg

mei 26, 2010 § 2 reacties

Ok, het vervolg dus. Vandaag is het ideaal weer om voort te doen. Bakken regen vallen hier uit de lucht!

  • Ik heb net alle delen overgetekend en uitgeknipt. Wat een werk is me dat trouwens.. Dat deel mogen ze van mij gerust afschaffen! (I know, dat gaat niet hé, jammer!)
  • En dan begint nu het echte werk, dat zal minder vlot gaan denk ik. Ik heb het al moeilijk met de beschrijvingen op zich. Dat belooft..
§ 2 Reacties op easy fashion en de rok, vervolg

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu easy fashion en de rok, vervolg voor the life of...

Meta

