wat eten we vandaag?

mei 25, 2010 § Een reactie plaatsen

De vraag die steeds opnieuw komt. De vraag waarop ik u voor 16u. meestal geen antwoord kan geven. Dan begint het bladeren in kookboeken, het zoeken op internet. Ik kom altijd terug op de zelfde site, een site waar je gerechten als favorieten kan opslaan. Voor zoetekauwen een fantastische site. Maar ook als je even inspiratieloos bent. Maak kennis met TasteSpotting. Prachtige foto’s waarbij het water me steeds in de mond komt. Kijk mee in mijn favorieten en kwijl ook mee. 😉 Vanavond maak ik de peer & brie quesadillas, ik heb er al zin in!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu wat eten we vandaag? voor the life of...

Meta

