ouch!

mei 21, 2010 § Een reactie plaatsen

Gezien ik vandaag niet in de zon mag vertoeven, heb ik een back-up plan nodig. Het was mijn bedoeling om gisteren de moestuin om te spitten, which I did, en die vandaag te bemesten en eventueel beplanten en zaaien. Maar de eerste zon was heftig(!), ik ben nu 1/8 zo rood als een tomaat & 7/8 zo wit als een bottel melk, kan zelfs geen BH verdragen en vandaag blijf ik liever binnen. Dus gaan we een beetje naaien, of dat toch op zijn minst proberen. Een rok, zodat volgende week ook mijn benen rood zien, ha! 😉

Het is er eentje uit de easy fashion, met een plooitje erin. Het ziet er op de foto heel goed uit, maar dat felblauwe stofje kon ik bij mijn stoffenboer natuurlijk niet vinden. Navy blue natuurlijk wel.. Ik denk dat ik, als de rok lukt en ze staat mij, nog een manier zoek om ze wat minder saai te doen lijken. Bon, laat ik eerst maar eens beginnen met het overtekenen van het juiste patroon. U hoort nog van mij.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu ouch! voor the life of...

Meta

