easy fashion en de rok

mei 21, 2010 § Een reactie plaatsen

Zo, ik ga jullie regelmatig een update geven van waar ik op dit moment geraakt ben.

  • Ik heb ondertussen het patroon overgetekend en uitgeknipt. Het begon al wat lastig te worden toen mijn taillewijdte & heupwijdte elk een andere maat aangaven. Dan heb ik maar gevolgd wat het boekske me vertelde;  “rokken & broeken volgens heupwijdte”.
  • Nu leg ik de patroondelen op de stof. Volgend probleem komt er al aan. Hoe zie ik wat de goede & verkeerde kant van mijn stof is, beste dames?  Ik hoop dat het niet erg veel uit maakt want ik heb gegokt. Straks alles overtekenen & uitknippen dus.

Ik ben trouwens een trage naaister, misschien dat u dat zou willen weten.😉

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu easy fashion en de rok voor the life of...

Meta

