PIF + tuin

mei 18, 2010 § 2 reacties

Toen ik enkele dagen geleden las over een PIF (Pay It Forward) wist ik nog niet wat het was. Ondertussen heb ik al een pakje ontvangen en moet ik nu 3 andere PIF-ers vinden die een pakje van mij willen ontvangen die dan weer hetzelfde doen. Ik hebt het pakje ontvangen van Lelie. Ze had verteld dat we misschien niet direct zouden weten wat het is. Bij deze moet ik bekennen dat ik het ook niet weet.. 🙂 Ik ben dan ook geen échte vrouw. 😉 Als jullie zouden weten wat het is mag je het me vertellen, ik wacht ook nog op een verlossend mailtje van Lelie. 🙂

Het mailtje is aangekomen. Het concept kende ik nog niet maar het lijkt me toch wel handig. Het is een tas-in-een-tas. Stop deze das in een andere tas, stop alle spullen die je nodig hebt in deze tas, en wanneer je van tas wil veranderen neem je deze er gewoon uit en je stopt hem in je andere tas. Zo blijft er nooit meer iets steken in die vorige tas. Schitterend, toch? 🙂

Dus ben ik nu op zoek naar 3 mensen die van mij een pakje willen ontvangen. De 1e drie die dit zien zitten mogen meedoen. Daarna stuur ik een mailtje met de uitleg, hoewel er niks moeilijk aan is. Ik hoop vandaag al aan de pakjes te kunnen beginnen, ik moet wel nog even bedenken wat ik zal maken.

Verder ben ik ook nog altijd bezig met dat verdomde tuinplan. Het is echt geen makkie, maar ik denk dat het nu al pakken beter zit dan onze eerste plannen. Wanneer het plan af is laat ik het jullie zeker zien. Ondertussen droom ik verder van een supertuin, met super leuke dingen erin.

§ 2 Reacties op PIF + tuin

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu PIF + tuin voor the life of...

Meta

