happy 101

mei 12, 2010 § 3 reacties

Nou, dit is dus de eerste award die ik ooit kreeg. Waarvoor dank aan Lelie!

De bedoeling is dat ik nu 10 dingen deel met jullie. 10 dingen waar ik gelukkig van word. Daarna moet ik de award doorsluizen naar 10 anderen, ik vind dat nogal veel dus ik zal het bij 5 houden. Als je vind dat je deze award ook verdient, neem hem dan gerust over op jouw blog! ๐Ÿ˜‰

En dit maakt mij gelukkig:

  • ijskreem met fruit, jawel ๐Ÿ˜€
  • leuke muziek (een klein playlistje volgt!)
  • lachen!
  • knutselen en/of naaien, en als ’t lukt ben ik al hรฉlemaal gelukkig ๐Ÿ˜‰
  • mijn vrienden en mijn liefje, offcourse
  • werken aan het huis, de voldoening is steeds groot!
  • een mooie tuin die in bloei staat, samen met de heerlijke geuren & kleuren van bloemen & bomen
  • zon!
  • en wie zon zegt, zegt natuurlijk reizen!
  • eens goed uitslapen kan mij ook ontzettend gelukkig maken, hmmm ๐Ÿ™‚

Natuurlijk zijn er wel meer dingen die mij gelukkig maken, het krijgen van deze award bijvoorbeeld! Nu geef ik de award aan:

Go go happiness!

§ 3 Reacties op happy 101

  • Dorien schreef:

    ijskreem. Hmmmm!

    Dank je wel voor de award! Maakt me instant blij!

  • Lelie schreef:

    Ik ben blij dat je er blij mee bent ๐Ÿ™‚ En nu ga je nog gelukkiger worden ;), maandag ga ik de Pif’tjes posten, dus hou je brievenbus in de gaten, sry voor de vertraging maar opeens moesten alle papers en verslagen binnen, ge kent dat wel studeren en alles moet op hetzelfde moment binnen zijn ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu happy 101 voor the life of...

Meta

