foto’s

mei 7, 2010 § Een reactie plaatsen

Iedereen kent het fenomeen wel, de digitale fotocamera. Alle foto’s mooi op uw pc of mac, mooi gerangschikt volgens datum en tijd. Wil iemand uw foto’s zien, dan moet de persoon in kwestie mee naar uw bureau of mag jij beginnen sleuren met je laptop en bijbehorende kabels. Op dat vlak was het vroeger wat beter, alle foto’s mooi in een hoesje of nog beter, in een album geplakt, misschien met speciale fotohoekjes.

De foto’s van onze verbouwing (tot nu toe een stuk of 400 en we zitten nog niet in de helft) wil ik nu toch niet op de mac laten staan, maar zelf beginnen plakken in een boek, daar begin ik ook niet aan. Een fotoboek bestellen dan maar. Ik ga straks mijn eerste fotoboek bestellen via Delhaize. Hema heeft naar ’t schijnt ook mooie boeken, maar hun software hebben ze niet voor mac, dus daar heb ik ook niets aan. Ik ben benieuwd!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu foto’s voor the life of...

Meta

