ik moet wat kwijt

mei 6, 2010 § Een reactie plaatsen

Vanmiddag ben ik begonnen aan “DE GROTE KUIS VAN DE SLAAP/LEEF-KAMER”. Je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat het inwonen bij je schoonouders een aantal problemen met zich meebrengt.. Hier is dat vooral een gebrek aan plaats. Wat wil je, als blijkt dat uw slaapkamer, living & bureau plots 1 en dezelfde kamer zijn. Dus, ik moet een aantal spullen kwijt! Ik zal vandaag al een aantal spullen op het wijde web gooien, met name op 2dehands.be. Je kan dan ook al mijn zoekertjes hier vinden. Het gaat hier over boeken, cd’s, spullen die ik nooit of te nimmer gebruik, zelfgemaakte spullen en wie weet ook wel een aantal kleren die uit de weg moeten worden geruimd, en dat allen aan democratische prijzen. Stay tuned dus!

Indien 1 van mijn spullen u wel wat lijkt, maar u denkt dat ik teveel poen vraag, aarzel dan niet om mij te contacteren! Zal regelmatig geupdate worden, zie de “ik moet wat kwijt-kolom” rechts op deze blog!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu ik moet wat kwijt voor the life of...

Meta

