hoe recycleer ik een broek?

mei 5, 2010 § 3 reacties

  • we kopen een (goedkope) broek met voering en veel zakken in de kringwinkel.

  • we knippen de zakken eruit.

  • we knippen dezelfde vormen uit de voering van de broek.

  • we nemen een restje leuke stof.

  • we naaien de zakken (met dat leuke restje stof) aan elkaar & de voering ook.

  • we naaien de zak & de voering aan elkaar tot 1 geheel.

  • we zitten dus met een probleem, hopelijk kan ik het oplossen met een bieseke.. want die slipstitch lukt mij niet. Als iemand een ander idee heeft, dan mag je dat altijd laten weten!

§ 3 Reacties op hoe recycleer ik een broek?

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu hoe recycleer ik een broek? voor the life of...

Meta

