een nieuw seizoen

april 29, 2010 § Een reactie plaatsen

Jep, ik ben helemaal klaar voor een nieuw seizoen. Een nieuw fiets-seizoen. Jaren heb ik alles met de fiets gedaan, omdat ik simpelweg geen auto had. Nu heb ik er wel één en ik doe veel te veel met de auto. Ik heb mij vorige week een goede fiets aangeschaft, dus het fietsen kan terug beginnen. Het zou ook goed zijn tegen het buikvet. Is dat zo, fietsers onder jullie? ‘k Heb me ook maar meteen een fietszak aangeschaft zodat ik in de hitte niet moet zeulen met een rugzak.

Na te falen met Start to Run & een veel te duur fitnessabonnement (dat ik overigens nog moet opzeggen :s ), wil ik op deze manier iets aan mijn conditie doen. Ik zal niet voor 100% het programma Start to Bike volgen, maar ik doe een poging. Gisteren heb ik een stuk of 14 km gefietst en vandaag, beste mensen, voel ik dat aan mijn gat. Mijn nieuwe fiets mocht wel een zachter zadel hebben!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu een nieuw seizoen voor the life of...

Meta

