#pif

april 28, 2010 § 4 reacties

Toen ik gisteren de blog van Lelie bezocht, zag ik dat ze op zoek was naar PIF-ers. U zegt? PIF staat voor Pay It Forward. Van waar of wie het origineel idee vandaan komt, dat weet ik niet. De bedoeling van PIF-en is:

  • Je krijgt een handwerkje toegestuurd.
  • Nadat je dit ontvangen hebt, ga je zelf op zoek naar 3 mensen waarvoor je iets kan maken, en dus verrassen.

Een win-win situatie dus! Ik zou net toestemmen met Lelie om haar 3e PIF-er te worden, maar ik was net te laat. Wel had ik al enkele leuke dingetjes opgezocht om als kadootje te versturen. Ik stel er jullie een paar voor. Let op, alles is op beginnersniveau, gezien ik nog maar een beginner ben! 😉

§ 4 Reacties op #pif

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu #pif voor the life of...

Meta

