het is eens wat anders dan een zak!

april 27, 2010 § 2 reacties

Ik heb besloten m’n oude blog nieuw leven in te blazen. Een compleet nieuwe start, met een nieuwe (uiteraard, voorgekauwde) layout. Hoewel ik het op ktrn.cktail niet zo fantastisch doe (die blog ga ik binnenkort ook deleten), ga ik het nu nog eens proberen. Niet in het engels, da’s al zeker. Geef mij maar m’n moedertaal, dan weet ik tenminste hoe ik alles moet & kan zeggen. Hier wil ik ook geen specifiek thema gaan bespreken, niet enkel verbouwingen of hobby’s of wat dan ook. Verwacht hier een mengelmoes van alles wat me bezig houdt, dat is dan ook wie ik ben, gedaan met alles te verbloemen!😉

Ik zal me nog eens kort voorstellen.

Ik ben Katrien, 26 lentes, woon samen met m’n lief bij m’n schoonouders omdat we nog altijd ons huis aan het verbouwen zijn, ik hou van m’n mac, van internet & van m’n naaimachine. Momenteel ben ik (weeral) werkzoekend & ik zou graag werken in één of ander stoer reclamebureau. En vandaag ging ik op zoek naar ‘blinkende’ stof voor deze (blauwe) rok,onder het motto: het is eens wat anders dan een zak!


En nog iets, vanavond ga ik kickboksen!

§ 2 Reacties op het is eens wat anders dan een zak!

  • Maaike zegt:

    Hoi Katrien, fijne blog heb je! Ik heb je aan mijn blogroll en reader toegevoegd, omdat ik zeker ben dat ik nog veel ga hebben aan je verbouw-, interieur- en andere tips.

    Groetjes van een net als jij verbouwende en bij haar schoonouders inwonende blogster🙂

  • ktrn zegt:

    Dankjewel! Ik volg je nu al heel eventjes en ik ben benieuwd naar jullie verbouwavonturen!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu het is eens wat anders dan een zak! voor the life of...

Meta

