grafisch werk(t)

maart 25, 2012 § 3 reacties

Een tijdje geleden startte ik met het opstellen van een life list. Een lijst met de dingen die ik in het leven wel eens wil doen dus. Ik kwam er nog niet toe om de lijst online te zetten maar nu is daar wel een goede reden toe want één puntje van de lijst werd deze week voltooid. Dat was ook de reden waardoor hier weinig of niet werd geblogd. Ik ben nu officieel een bijberoeper! De voorbereidingen zijn al een tijdje aan de gang, de gedachte al veel langer maar de stap is nu definitief gezet.

Vanaf nu kunnen jullie beroep doen op grafisch werk(t) voor alle soorten drukwerk, papieraccessoires en interieurstickers. Er komt een online shop met een vaste collectie maar ook voor uniek werk zit je bij grafisch werk(t) aan het juiste adres. Je kan me vinden op de site, via twitter of op de facebook-pagina. Op de site kunnen jullie momenteel al een mooie desktop-wallpaper downloaden! Allen daarheen zou ik zeggen. :)

En de life list? Die kan je nu ook volgen. ;)

Getagd: , , ,

§ 3 Reacties op grafisch werk(t)

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu grafisch werk(t) voor the life of...

Meta

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 437 andere volgers

