I ♥

februari 27, 2011 § Een reactie plaatsen

Ik blog. Waarom? Wel, wat startte als een blog voor het verbouwavontuur werd al vlug een blog met probeersels, naaisels, inspiratie, ideeën en zelfs oproepen aan jullie. Of soms een uitlaatklep voor als het eens iets wat minder ging. Ik blog niet dagelijks, ik blog wanneer ik goesting heb. ;)

Ik wou in den beginne mijn blog niet overladen met copy/pastes van andere blogs, maar ik hou nu eenmaal van mooie dingen die anderen maken of doen. Ik “like” ze op Bloglovin, maar die lijst wordt gigantisch en op den duur vind ik niet meer wat ik nodig heb op dat moment. Vandaar dat ik nu wél ga beginnen met het (regelmatig) bloggen van al dat moois. Hier heb ik namelijk categoriën en dat zal het mezelf heel wat makkelijker maken. ;) Ik zou zeggen, kijk vooral mee & doe ideeën op, want er circuleren fantastische dingen!

So, here we go! Vandaag in de categorie handwerk en grafisch. De visitekaartjes voor Carole Weitner. Elk kaartje werd eigenhandig “gedopt” in verf. Mooi! (via Oh Happy Day)

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu I ♥ voor the life of...

Meta

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 437 andere volgers

